به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجان غربی گفت: در این مدت از مجموع تماس تلفنی برقرار شده با سامانه گویا ۱۴۱، به تعداد بیش از ۱۵هزار تماس توسط اپراتورهای سامانه، راهنمایی و پاسخگویی شده است. وی افزود: بیشترین موضوعاتی که از سوی کاربران جادهای و مسافران مطرح شد به ترتیب در خصوص مشکلات راهها، ثبت شکایت از رانندگان اعم از عدم پرداخت کرایه، وضعیت جوی، امداد خودرو، پیگیری شکایات است.
این مقام مسئول تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
شکری خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی، انسداد راهها و ترافیک جادهای از جمله اطلاعاتی است که هموطنان میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ جویا شوند، همچنین شکایت خود را در حوزههای راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.